We will never be anything but loud

Jag har fuckat upp igen, jag har ingen kontroll. Det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln.
Dom ringde från mitt skivbolag, dom undra var jag var idag. Jag hade en intervju klockan två
och en deadline av nåt slag. Borde veta bättre, borde lugna ner mig, borde ta en taxi hem.
Borde dricka vatten, borde gå o lägga mig, men kanske inte riktigt än.

Finns inget annat att säga än tack. Tack Samuel, Barre, Kirri, Olle, Fialotta och Uffe för en
underbar helg. Kunde inte blivit en bättre start på det nya året. Gaaaalet! Puss på er / J  
















Kommentarer
Postat av: barret

Looooovely! Bästa nyår, snyggaste vännerna!! <3

2011-01-02 @ 12:08:47
Postat av: Kirri

GILLA GILLA GILLA <3

2011-01-03 @ 16:25:43
Postat av: Kocken

Tack alla ungdomar för ni ville fira nyår med en mogen man, det var mycket trevligt.

Härliga bilder och så många!

2011-01-04 @ 08:46:49
Postat av: bär

hahaha :D

2011-01-13 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0