Comeback

Som när man har blivit dödad 345 ggr på COD utan att döda någon,
sedan dödar man en, då står det COMEBACK stort som fan, då mår man bra.
Vet inte hur många comebacks jag har försökt göra på den här bloggen, har ju
haft ett hejdundrans stöd från min kära vän Amanda iallafall :)

Det går bra nu, måste jag säga. Jobbar på dagis heltid i två månader, barnvakt
en dag i veckan till världens underbaraste, vi slog just Telge(!!!!!). Jisses.
Mitt lag är bäst, min pojkvän är bäst, mina vänner är bäst, min familj är bäst
och min hund är nyklippt. Lilla lammet! Life is good.

Idag blir det superslapp. COD, tv och ska knåpa lite på min tavla som är halvfärdig.
Ni får se när det är klar! Hitills är jag nöjd, men ett snedsteg och allt är förstört.
Skulle vara så typiskt mig. Utmanade mig själv att inte använda blyerts alls.

Ska se om jag får några bra bilder på lammet nu. PUSS / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0