Dag 8 - I min (hand)väska

Vet allvarligt talat inte varför jag tog med denna kategori. Tänkte att jag
var smart som skrev (hand)väska för att jag aldrig använder handväska. Men använder
inte väska heller så var ju inte så genomtänkt trots allt. Får väl nämna vad jag har i mina
fickor där jag förvarar det mesta. Just nu finns det;

Plånis
Pass
Mobil (om jag inte använder den)
Ipod
Fyra enkronor
En penna
Ett papper på vilka barn som går hem innan 16.30
Tamponger
Hemnyckel
Jobbnyckel

Sikket inlägg! Har nog aldrig varit nöjdare med något jag åstadkommit.
Imorgon blir det en instickare, Dag 9 - Varför jag måste vara Fia Unungers personliga stylist. 
Tänkte skriva det ikväll först men insåg att det kommer bli ett sinnessjukt långt inlägg. Why?

 Nattis! / J


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Va mycket grejer du får plats med i fickorna! längtar tills nästa inlägg =)

2011-02-15 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0