Dag 5 - Mitt bästa köp



Då var det dags för mitt bästa köp som ni kan se ovan. Mina älskade G-starjeans som jag köpte för
något år sedan. Det var inte alls bra för min plånbok men var så jävla värt det. Jag funderade tillochmed
 på att köpa den svarta modellen samtidigt, 3600 coronas på jeans. Men jag tyglade mitt shoppinginre och
köpte dem som passade bäst till sommaren. Sitter fortfarande som en smäck och har inte gått
sönder någonstans. (Förutom en söm som gick upp andra dagen jag använde dem.) Och det är faktiskt
 tjejmodell, believe or not! Jag gillar att vissa människor börjar förstå att alla tjejer inte vill ha tajta jeans,
utan faktiskt kan köpa baggyjeans som fortfarande är sydda för tjejer. Hade det varit ett par killjeans
 hade dem suttit som en säck i rumpan och inte alls varit lika tajta i vaderna som dessa är. Sen har jag
ju massa kläder  som jag älskar, men detta är nog mitt favvoplagg, kanske för att jag la så jädrans
mycket pengar på dem små ihoplappade tygstyckena. Min vän Gunnar uppskattade att det tog ca 30
min att sy ihop skiten. Sjukt bra timlön måste jag säga.

Sen kan jag ju passa på när jag ändå är igång att visa två plagg som jag fick hem i brevlådan idag. Beställt
från den mest awesomea sidan Junkyard.se. Och nej, jag gör inte reklam för dem. Kanske får ett klistermärke
hemskickat från dem om jag har tur! Båda plaggen är av märket Somewear som har grymma kläder. Jeansen
gick på 899 och linnet på 349 balopas. Cya / J


Kommentarer
Postat av: Samme

bra kap darly! :) <3

2011-02-10 @ 18:32:51
Postat av: Jen

Tack champinjonen :) <3

2011-02-10 @ 20:03:17
Postat av: Jojjo

Skitsnygg som vanligt!

2011-02-10 @ 22:41:30
Postat av: Ma

1800 kr, det har jag förträngt! Kram världens bästa dotter. Och jag har mig själv att skylla, du brås på mig när det gäller intresset för kläder..så jag kan inte säga nåt..

2011-02-11 @ 09:38:17
Postat av: Cizzi

Du borde nog kolla in här, om du inte sett det redan:

http://campadre.com/campaigns/92-somewear/

2011-02-11 @ 12:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0