Dag 4 - Min dag

Borde bytt ut den här dagen mot något annat, vem vill veta vad jag har gjort?
Fast tydligen vill ju folk det, är det enda alla storbloggare skriver om. Och jag är
en av dem som läser, dubbelmoral?

Jaha, min dag. Tur att det var en dag där det har hänt lite grejer iallfall. Började 
jobba klockan 8 som vanligt, är inte ett dugg jobbigt att gå till jobbet faktiskt, helt
awesome. Åkte iväg med dem äldsta barnen till biblioteteket i Täby C och kollade på en
utställning som iförsig var sådär, inget märkvärdigt. Sen när vi skulle åka hem hade tydligen
barnen fått för sig att det var en föreställning vi skulle på, och inte en utställning. Så när vi bad
dem att sätta på sig skorna såg dem helt frågande ut och undrade vart vi skulle nu. "Till tåget."
svarade jag. "Men vadå, föreställningen då?" Någonstans blev det lite fel. Sen tyckte en unge
att det var knasigt att det hette utställning, vi var ju faktiskt inomhus. Love it.

Kom tillbaka perfekt till lunch där det bjöds på köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt,
det var sjukt länge sen! Mycket gott iallafall. Sen flöt dagen bara på, slutade 16.15 och åkte
direkt hem för att käka och sen åka till Sjöstadshallen för match mot Hammarby. Vann med
10 - 5, jävligt skön vinst. Inte min bästa match, men kändes helt okej ändå! Gjorde dock
illa armbågen och den är fortfarande mupp. Kunde knappt borsta tänderna, och jag har 
eltandborste.
Så får se vad det blir av det här, ingen träning imorgon I guess. 

Nu ligger jag i sängen och skriver detta för att inte bryta mitt löfte 4e dagen. Var inte
alls sugen på att skriva något idag, men Jojjo ekade i mitt huvud så jag kan bara inte 
svika henne. Nu blir det lite tv innan jag slumrar in, och ja mamma, jag ska stänga 
av TVn innan jag somnar. Blev inga bilder idag för min dator vill inte sammarbeta!
 Puss på er gullegrisar. / J


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Underbart att du skriver!! Jag gillar ditt engagemang =) Hoppas jag har en trevlig röst i ditt huvud också, jag kan lätt bli lite högljudd =)



Hoppas armbågen blir bra till imorn!

2011-02-09 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0