Dag 11 - Detta ångrar jag

I'm a barbie girl, in a barbie world. Life is plastic, it's fantastic.
Har tänkt hela dagen på vad jag ångrar för att jag verkligen ville skriva
om det. Men alltså, jag kommer inte på något! Låter säkert jättetöntigt men
så är det. Klart det finns små skitsaker man önskar att man inte gjort, men jag
kan inte sitta och rabbla upp dem. Ville berätta något man verkligen verkligen
ångrar men finns ingenting, sorry. Därför hoppar vi den och går direkt på;

Dag 11 - Det roligaste jag vet

Ojojoj, hur ska detta gå. Finns ju så jävla mycket som är roligt i livet men innebandyn
är väl det som jag njuter mest av i mitt liv. Det är ju inte bara njutning, är ju ganska hård
träning också men det är det värt. Har spelat innebandy i 12, snart 13 år, för er som inte
visste det. Var med när Täby FC startade och har inga planer på att avlägsna mig därifrån.
Trivs sjukt bra i mitt lag, med mina lagkamrater och tränare. Div 1 är perfekt för oss och
tror det är bäst om vi stannar där i en säsong till vilket vi ganska säkert kommer att göra.
När jag spelade fotboll var det en pina att ta sig till träningarna där i slutet, därför slutade
jag. Jag har inte känt att det är jobbigt att komma till en innebandyträning på 12 år. Skulle
kännas väldigt konstigt om det helt plöstligt blev så, när mitt lag är det bästa på jorden. 

Allt med innebandy är bara bäst! Ni kommer få höra massor när jag berättar om min bästa
idrottsresa. Jag älskar att åka på cuper och läger, finns fan inget bättre. Om man bortser från
Livgardet, som iofs var värre i stunden än när man tänker på hur det var nu. Kan dock säga
att det var de två längsta dagarna i hela mitt liv, kändes som jag hade varit ute i vildmarken
i en vecka. Går fan inte lika mycket på två veckor som vi gick under de dagarna. Kändes som
man levde i nån jävla bubbla, jag fattade typ inte vad som hade hänt när jag kom hem. Trots
detta var det en sjukt underbar upplevelse och skulle mått så mycket sämre än jag gjorde
om vi inte gjorde det tillsammans. / J


Kommentarer
Postat av: Samme

Livgardet i 2 dagar...jag var ute i fält i norge 2 veckor...var i överkalix i en vecka i 35 minus...livgardet är en baggis älskling ;) <3

2011-02-17 @ 22:32:50
Postat av: Jojjo

"Jag älskar att åka på cuper och läger, finns fan inget bättre." Jag läser detta och tänker: har hon glömt dödens helg i september?!?!?! Sen kom ju så klart "Om man bortser från Livgardet". =) Jag håller dock med, det var värre när man var där än hur man minns det nu. Konstigt.



Underbar träning idag!

2011-02-18 @ 00:04:19
Postat av: Jen

Hahha, men du klarar allt, det gör inte jag :D haha, love you :)



Precis jojjis, går fan inte att bortse från det :P

Det var riktigt kul igår :) Nu taggar vi till match!

2011-02-18 @ 17:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0