Life is good

Fan vad jag älskar mitt liv just nu. Satt och tänkte på det igår, allt bara rullar
som det ska. Även fast vi förlorade första seriematchen i lördags så har jag varit
på topp hela veckan och är så sjukt taggad inför helgen. Att jag inte sörjde över matchen
var nog dels för att vi var så jävla bra och vi vet att vi kan, och dels för att Sammie hade
överraskning när jag kom till honom. Bäst. Sen händer det grejer som gör att man blir
mindre glad. Idag fick jag reda på att mannen med cancer i mitt område har avlidit. Kände
 honom inte ens, knappt pratat med honom. Känns helt sjukt ändå. Allt gick så jävla snabbt och
man tänker ju att det kan hända precis vemsomhelst precis närsomhelst. Det är ju tur att man
 har det bra, just nu.

På fredag smäller det! Objektivet blir mitt :) 7000 :- fattigare men en dröm rikare.
Värt? Så jävla värt. Höstbilder ska tas, och alla i mysbussen på lördag kommer få
ta del av min fotoparanoia. Stavas det så? Tja. / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0