Fighting against a dead end

Tjena bloggen! Kom på att jag och amanda aldrig har gjort videoinlägg, jag skulle nog
suga ganska hårt på det, och det skulle amanda också. Så jag hade redan skippat den idén innan
jag kom på den. Känns som mitt liv kretsar kring innebandy just nu. Jag tänker, sover, lever och
äter innebandy. Inte bokstavligt. Men det är najs, klagar inte ett dugg faktiskt.

Finns ingenting som får mig att må så bra som innebandy.

Det finns så mycket jag vill göra men inte hinner med. Måste inse att man inte kan finnas
till för alla hela tiden. Jag vill vara med på allt, överallt, vilket är i princip omöjligt om inte
alla helt plötsligt skulle börja anpassa alla sina planer efter mig. ÄR NI PÅ? Kiddin'.

Puss / J


Kommentarer
Postat av: Samme

That's the answer hun. Man kan inte finnas till för alla alltid och vara med på allting. Du hinner med mycket ändå :) Hoppas jobbdan går bra! <3 Love you!

2010-10-06 @ 11:17:46
Postat av: Anonym

Precis :) Älskar dig mest <3

2010-10-06 @ 15:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0