Albin(o)

Efter att ha varit hundvakt i några dagar är det nu tomt i huset igen. Jag som inte tyckte om hundar för
några månader sen är nu jävligt ivrig på att få en egen. OCH VET NI VAD!? Det ska jag också, eller vi
snarare. Om exakt... i december i alla fall. Lovely. Han ska heta Sune fast egentligen vill jag att han ska
heta Stig-Helmer. Ett passande namn för en korkad hund. Mitt mål är att hunden ska bli bästa kompis
med Melker. Vad mer då? Sista akademiträningen (THANK GAAAAD) med småglinen är idag. Bra att jag och
Persson har utvecklat deras bollsinne, spelförståelse och teknik. Hmm. Vi har i alla fall lärt dem en del
nya svordomar. Jag antar att det är bra det med. De ligger några år före i utvecklingen tack vare oss.

/A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0