Burr

Läskigt bra match igår. Så jävla starkt att vi klarar av ett 4 - 2 underläge och lyckas vända.
Tack Täby FC, ni är fieeeeeeerce. På söndag är det köping, kommer bli en jävligt hård match.
Vore skönt att sätta dit dem nu och klättra lite i tabellen. Nog om innebandy, trots att det inte
finns så mycket annat att prata om. Händer inte mer än vanligt just nu. Innebandy, jobb, vänner
och samuel, and so on and so on. Men jag trivs förjävla bra med allt. För alla er som spelar COD,
Call Of Duty, vilket jag vet är sjuuuukt många, så vill jag bara säga att jag och samme ligger på
 level 26 nu. Jag vet att ni inte har en aning om hur bra det är, men det är bra. Så feel free att
tycka att vi är duktiga :)

Oskar Linnros var underbart i fredags. Vilket energiknippe han är alltså. Trist att han inte har så
många låtar än, men man måste ju börja någonstans! Det var fantastiskt bra hursomhelst.
Tack Malin. <3

Här har ni lite pics, för vi är ju trots allt en fotoblogg, HEHE. / J




Kommentarer
Postat av: Samme

Söta bilder på dig hun :D

(jag offrar någon minut av världens bästa fotbollsmatch för att läsa din blogg, känn på den!)



Lvl 26 är grymt, imorgon ska vi framåt! ;D

<3 Love you!

2010-11-29 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0