Tråååååååk

Kvällen spenderades på olika platser. TADA:
Först en snabbis till Jenne och säga hej till allt folk. Det var ungefär det jag
hann med innan jag skulle iväg igen. Mötte upp Ljungström och Emelie
vid centrum för att åka till stallet. Herregud säger jag bara. Hästar ser inte
läskiga ut på film, men i verkligheten... Damn. Dock fanns det en söt häst, en liten
jävel. Han var kortare än jag så i mina ögon blev han då också ofarlig.
Därefter såg vi "Flickan från ovan", annorlunda och mycket bra.
SEDAN åkte jag hem till Jenfer igen och såg avslutningen på en snuskig zombiefilm.
Nej, kvällen var inte slut efter det. Jag kom hem, la mig i sängen och kollade på Greys
då jag hör ett stön från nedervåningen. EH? Springer ner, hör ytterligare ett stön fast nu mer spystön.
Rätt gissat. Hej Adde, hej toalett, hej ......
Euw.

God natt? God morgon? 

/A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0