Totally agree..

..Mands. Behövs bara sol för att man ska vara glad! Sen att man är ute
heeela dagarna på jobbet gör inte livet surare. Skulle kunna jobba på dagis
tills jag dog, om inte vintern fanns förstås. Skämt åsido. När jag kom hem idag
hade mamma gjort kycklingwraps, väääärldens godaste. Thanks mami! Ikväll
blir det den första fysträningen. Hemskt. Det är den dagen varje år då man inser
på riktigt hur dåligt tränad man egentligen är. Undra om jag nånsin kommer kunna
göra mer än 30 armhävningar eller stå plankan i mer än 1,5 min. Som tur är är inte
fysiken allt här i livet, speciellt inte i innebandy. Men lite starkare skulle ju inte skada.
Måste fylla ut extrahuden på armarna med något och helst skulle det ju vara muskler.
Men får väl bli en cheeseburgare om dagen, eller två, så kanske jag har ett par armar
till nästa säsong. Trevlig sommar får man väl säga, för nu är den här! / J


Kommentarer
Postat av: barre

du kan få byta med mig ;)

2010-05-06 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0