Packat & Klart

Klar med packningen, finally. Hatar att packaaaaaaa. Nu sitter jag och kollar på
Anna Anka söker assistent, yaman! Lite Håkan hör jag i bakgrunden på Spotify
också, mysigt. Blir att gå upp kvart i 6 imorgon bitti också. Känns som att Tolle
kommer vara på jobbigt morgonhumör och pissa alla i bilen off. Men jag gillare.

Imorgon är det fyra år på riktigt, för er som har missat det. Tiden har gått så
jävla snabbt så det är helt sinnes. Jag ångrar inte en dag, inte en sekund. Varje
dag är en bättre dag med dig älskling. <3 / J


Kommentarer
Postat av: Samme

4 år är faktiskt helt sinnes,but I love it! Älskar dig :) vinn i falun nu! <3

2010-05-13 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0