Home sweet home

Kom hem från Falun igår, somnade när jag kom hem och vaknade halv 10.
Åt middag och somnade igen, skönt :) Falun var naaaajs, som jag visste
att det skulle bli. Även fast det regnade 3 dagar var det helt perfekt. Skulle
gärna gått till final men vi gjorde en sjukt bra turnering. Kan vara mer än
stolta över oss själva. Bilder kommer upp inom kort!

Nu ligger jag i sängen och kollar på Vakna med The voice. Paul visade
ett klipp med en pojke som imiterar Lady Gaga på någon skolavslutning.
1 vecka senare är han inbjuden till Ellen DeGeneres. Ta en titt:


Kommentarer
Postat av: Amanda

helt jävla stört. jag tror att jag är kär i en sångröst..

2010-05-18 @ 01:27:07
Postat av: Jen

Han är sååååååå bra. Äger Justin Bieber

2010-05-18 @ 09:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0