Helg <3

Igår åkte jag till Samme direkt efter jobbet och myste sönder.
Föreslog att han skulle möta mig vid ica så vi kunde köpa godis,
men det gick tydligen inte. När jag kommer innanför dörren luktar
det smaskigt. Då har samme gjort minibaguetter i ugnen till oss, JAG
ÄLSKAR MINIBAGUETTER! Det var därför han inte kunde möta mig.
Du är bäst <3 Sen köpte vi snask och såg på Talang, bra, pinsamt
och helknäppt som vanligt. Sen somnade vi båda två, vaknade igen
när jag kände att jag behövde borsta tänderna. Sen somnade vi
igen, suuuuupernajs kväll. Tack babyboo, alltid vi! <3

Idag blev det inte lika mysigt på dagen, men vi tappra själar
som var på Super Cross-loppet överlevde iallafall. Hela kvällen
bestod av kycklingwook, roliga diskussioner och mycket skratt
med mina bästaste vänner. Tack <3




Kommentarer
Postat av: Samme

2 minibaguetter var du värd smulan :) sleep tight! <3

2010-05-09 @ 01:20:58
Postat av: mallan

jag fick inte va med o mysa på lördagen?? <3

2010-05-09 @ 13:14:49
Postat av: Jen

Trodde du skulle till vaxis jööö! <3

2010-05-09 @ 15:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0