Exposed, rädd och nervös

”Jag tycker folk ska klä upp sig när man går bort, lägg lite effort och ha lite stil!
Kommer du i sweatpants eller joggingbyxor, ja, men då kanske din man lämnar dig”

”Jag klär upp mig till allt, till gymmet, till affären, för andra folk tittar ju. Dom vill ju inte
se någon ful människa som går omkring”


”Jag lärde mig faktiskt att göra kaffe för ett år sen, så jag har blivit expert”

”Okey, now I´m really freaking out. We have no white plate whatsoever!”

”En gång kräkte hon två Victoria Secret-trosor på rad.”

”Jag har hört att man inte ska ha på sig en massa juveler för det skimrar i vattnet som gör
att hajen blir intresserad av att ta en tugga. Så inga juveler idag!”

”Han betalar allt....toppen”

”Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös.”

"Du gamla, du fria, du självögda nord."


Man bara måste älska Maria Montazami. / J


Kommentarer
Postat av: Mami

Visst är hon skön...vi älskar Maria M!

2010-05-04 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0