Cha chaaaa

Tema "låtar" på de tre senaste inläggen? Ja, uppenbarligen.
Igår hängde wwb på gärdet och sedan lite vid vattnet också. Myspys.
Idag hängde enbart en tredjedel av wwb på en värdelös lektion. Sedan begav
jag mig utan wwb till ett dagis för att kolla på en vårshow. Jag gillar starkt att
barnen brydde sig mer om att vinka till sina föräldrar än att fokusera på att sjunga.
 Det blir på något sätt mer givande då eftersom att jag personligen hatar
barnsånger. Sedan att ungen som sjöng Madicken-låten fick mig att le som just en
patetiskt stolt förälder är en helt annan femma.

Ge mig en sommaräng och ett dussintal tulpaner. Ge mig solens
utopi och vattnets lugnande brus.

/A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0