DUNDERFÖRKYLD

Sa precis förra veckan att jag inte har varit förkyld på hur länge som helst. Klart att gubben där uppe
känner för att straffa mig :) Nu är jag jätteförkyld och kan inte jobba idag och imorgon, yehey! Men det
som gäller nu är att bli frisk till matchen på måndag, men om jag inte blir det vet jag inte vad jag gör.
Många dagar kvar tills måndag, så jag håller tummarna! Var ute med Teddy nyss, tog med mig kameran för
 att jag tänkte fota lite. Tyckte att kameran kändes lite lättare än vanligt men tänkte inte mer på det.
Kommer utanför dörren, ska sätta på kameran. Batteriet är inte i, bra Jennifer! Får fota lite inomhus istället
om jag hittar någonting som jag inte redan har fotat. Nu blir det TV hela dagen och sen Caperio ikväll.

Peace! / J


Kommentarer
Postat av: caroline

som i fredags, skärpning ^^

2010-03-29 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0