Dagis, dagis, dagis hela dan'

Ja, det är väl typ den enda jag gör nu, and i löööv it. Bytte typ 10 bajsblöjor idag, yippie.
Fast det finns så mycket positivt med barnen så jag kan offra mig att byta en blöja då och då.

Tack för bilderna btw Mands, mycket fina! :) Vill ha sommar snart så att fotona man tar hemma
i Sverige iallfall blir hälften så intressanta som dem från Kina. Just nu är Sverige så ovackert det
kan bli! Därför vill jag än en gång säga Välkommen hem P. Förhoppningsvis smälter den här snön
bort snart så man kan slänga vinterjackan i garderoben, byta moonbootsen mot converse, (jag vet att
du går i converse året om amanda men du är ett undantag.) sluta använda långfillingar & raggsockor.
Det blir en härlig vår i år, och kanske börjar den... 

...imorgon: -2 grader kan jag leva med, och en fet sol kan jag jättegärna leva med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0