COLLAGE

Igår blev det reunion med tjejerna från klassen, alla kunde dock inte vara med, men vi var ett
glatt gäng som förade hemma hos Malin. God middag, spel & musik. Sedan bar det av in till stan där
Collage var målet.  Kom dit runt 11 tiden skulle jag tro, dansade i 3 timmar - sen får jag ett sms från Malin.

"Jenne, kom ner till VIP"

Jag och ninni gav det ett försök, och kom in. Och vilka var inte där? Tony Irwing,
EMD-mattias, Agneta Sjödin, Daniel DaSilva, och några andra lets-dance människor.

Inte nog med det. I rulltrappan påväg ner till tunnelbanan var jag ohygglig och stod på fel sida.
Då hör jag en bekant röst bakom mig, "Du är inte stockholmare va?" FCZ-tore! Sprang snabbt som
vinden  till Malin och gänget för att berätta. Malin står i någon slags hopkurad  ställning och tore,
snäll som han är, kommer fram och frågar hur det står till med damen. Och där stod vi, konverserade
med FCZ-tore, han hade varit på en goth-klubb om någon ville veta :)

Kändes rätt konstigt där ett tag faktiskt, fast det var en jääävligt lyckad kväll.

Jag älskar er brudar. <3

Samuel är finast i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0