Air bud

Idag såg jag Air bud med sju nördar. Jag blir äckligt sugen på att börja spela
basket. Det skulle dock aldrig gå eftersom att jag är för kort. Att springa runt och
krocka med folks äckliga, blöta armhålor låter inte så lockande. Däremot har jag bestämt att jag
vill ha en hund. Fast bara den hunden, ingen annan. Buddy. Lite jobbigt eftersom att buddy lär vara pensionär
vid det här laget. Jag kan alltid köpa en valp och kasta bollar på honom i hopp om att han får lika
grym bollkänsla. Japp, det ska jag göra.



Mitt minne sviker mig ibland. Jag brukar glömma bort varför jag trivs så bra hos dig/er.
Tur att du och din familj påminner mig varje jävla dag.
 
/A,


Kommentarer
Postat av: therese

baabyboooby <3

2010-03-08 @ 22:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0