Övningsköra = Bäst

Idag blev det jobb som vanligt, pisstrist, men vad gör man? Åkte till
sjuklingen Barre efteråt och lekte lite. Vi ska lära oss spela gitarr, kommer
väl ta några sekel med vår talang. Sen åkte jag hem för att käka och övningsköra.
Var väl första gången på ett halvår, minst. Om man inte räknar med den lilla rundan
i skrotis! Som tur var gick det siiiitbra, bättre än någonsin tror jag tillochmed.

Nu är jag igång, jag har bestämt mig.

Anyway. Medan pappa har ockuperat tvn där jag skulle kolla letade jag upp
en rolig lista att fylla i, alltid lika underhållande! 


Senaste gången du klädde ut dig på Halloween, vad var du då utklädd till?
En gång kossa, alltid kossa.

Gör du narr av folk?
Ja, fast på ett skämtsamt sätt, förhoppningsvis.

Fiktionell favoritkaraktär?
Ron Weasley FOSHO! Och, Youda bara för Amanda är söt.

Har du nånsin snattat?
Yesbox, godisremmar på tobak!

 Hur många kuddar har du i sängen?
Tre, behöver bara en. Men Sammie vill ha 2 :)

Det senaste du åt var..?
Bacon.

Vad heter du i mellannamn?
Jennifer Stina Alexandra Stålhult.

Vad läser du för bok nu?
Hundraåringen som klättrade ut genom fönstret och försvann.

Favoritskådespelare?
Josephine Bornebusch & Penelope Cruz.

 Hur många timmar sov du inatt?
Ca 7 tror jag.

Grillat eller friterat?
Friterat!

Har du nåt smeknamn?
Många! Jenne, Jempa, Jeeeniepig (stavning?) och älskling såklart!

Favoritfrukt?
Vindruvor.

Vad tycker du om CAPTAIN Jack Sparrow?
Han är fieeeeeeeeerce.

Rap eller metal?
Rap.

Har du någonsin varit i slagsmål?
Nesch!

Har du blivit inkallad till rektorn?
Jaaaa! Hade skittråkigt i skolan, sprang in och rev ner massa böcker
på bibblan sen sprang ut. Jag gjorde inte själva moovet, men jag sprang. 

Har du blivit avstängd från skolan?
Noooo.

Har du varit i en rättegång?
Nejje.

Känner du nån mördare?
Alla jag känner är mördare, småkryp.

 

Skulle du kunna döda en annan människa?
Svår fråga, självförsvar? Kanske inte ens då. Men det går inte att svara på.

Om du var tvungen att vara en kändis för resten av ditt liv, vem skulle du välja?
Josephine Bornebusch.

 Hur många kulor brukar du ta i kulglassen?
Dos! Meloni och banani :)

Föresten, mjukglass eller kulglass?
Kul glass!


Känner du någon polis?
Yes sir yes.

 Har du nån gång ramlat ner för en trappa?
Hah, vem har inte?

Senaste konsert du var på?
Larsan på Annexet med babybooo <3

Engelsk eller amerikansk engelska?
Båda.

Fiskar du?
Mja, kan jag inte påstå.

Tycker du blod smakar gott?
Nej, men jag tycker inte det smakar bajs heller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jinipig :D

2010-06-16 @ 16:49:25
Postat av: Jen

Sorry för felstavningen, rätt nästa gång :)

2010-06-16 @ 17:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0