Jobbiga grejer / J

När elen i eltandborsten tar slut och du inte har borstat klart.

När du sitter och gör nummer två men hela körven inte vill komma ut.

När en unge sitter och torkar av sitt snor i ert ansikte. (Aldrig hänt er?)

När en unge har haft bajs i blöjan i 5 timmar men inte sagt till.
"Hej Elin, nu ska vi torka bort bajset som du har i nacken!"

När nagellacket inte har torkat ordentligt och du stöter emot handen mot något.

När du hittar ett skitbra program på tv och ser att klockan är 20.57.

När man panikletar efter något i timmar och sedan hittar det på simplaste stället.

När man har ställt sig i duschen och börjat skölja håret, och sedan inser att
det inte finns något schampo, bara balsam.

När man är så jävla kissnödig att det inte går att kissa.

När du kommer till busshållplatsen och inser att du har glömt busskortet hemma. 

När man ska åka långt kommunalt och ipoden visar "ladda batteri" loggan.

När man ska försöka liva upp stämningen lite genom att bokstavera SPRIT men istället
stavar det: "Ge mig ett S, ge mig ett P, ge mig ett R, ge mig ett T! VAD BLIR DET?" 
Man får ju iallfall folk att skratta åt en.  

När Amanda Lundin under alla dessa år vägrar att avlägsna sig från mitt område.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0