Jag lever

Känns som vår blogg har totaldött efter att Mands åkte iväg, vilket är totally mitt fel.
Men när jag kommer hem från Turkan kommer det komma upp massa najsa bilder och
sådant så då ska jag minsann återuppliva jäveln. Jag har hört från mina kära vänner att
dem har det grymt i Maggan. Malin hade dock nackspärr, inte alls roligt. Är väl mongo-ACn
som spökar. Lyckas alltid bli sjuk så denna gången har jag förberett mig med vectavir,
alvedon, nässpray, vitpepparkorn och echinagard. Tänker inte vara sjuk.  

Har varit något fel på mig på senaste tiden. Brukar ha jävligt god koll på var jag har mina
grejer. Men de senaste veckorna har jag tappat bort ett par hörlurar som jag äääälskar, så
var bara att gå och köpa ett par nya för 400 kr. Sen har jag tappat bort min batteriladdare,
blev inte helt förkrossad tills jag läste på nätet att en ny kostar 600 - 700 kr. Halleluja.

Jag saknar innebandyn.
Jag älskar min pojkvän.
Jag älskar mina vänner.
Jag älskar min familj. / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0