Hundar som hundar

Vi är numera hundvakter till en svart liten hund. Albin heter han och är 4 månader gammal,
40 i skallen. Han tar en tupplur så fort han har rört på sig, tjena. Jag tycker inte om hundar, men det
här kanske kan bli något bra. Visserligen har det bara gott en dag, men någon (även om det är en hund)
kan slå mig med storm genom bara ett intryck. Keep up the spirit Albin, bevisa för mig att hundar
inte bara är illaluktande, krävande hårbollar. 

Fotbollen har satt igång också och spyan låg och myste i min hals efter träningen igår, men
jävlar vad jag ser fram emot att träna idag igen. Bara för att få känna benen gå av, 
lungorna sprängas och psyket segla iväg till helvetet. 

/A,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0