Snabba cash


Idag blev det bio, snabba cash. Hade förväntat mig mer, inte bra. Men den var väl helt okej.
Hoppas den andra filmen uppmuntrar mig lite! Män som hatar kvinnor-triologin är fortfarande det
bästa som svenskar har lyckats med :) LÖÖV'EM! Om ca 18 min är det dags för Robinson. HEJA ANDERS!
Imorgon blir det match mot Bele, och inte ska vi förlora. Har inte gjort det hitills, och känns rätt onödigt
att börja göra det nu, right? Har tyvärr ingen bild att bidra med idag, men imorgon kan ni få någon :)

Och förresten, Snövit är den bästa kaninen i universum.

Tack amanda, i'm a dooooug!


Kommentarer
Postat av: Karro

Menar du möjligtvis min lilla snövit? :O

2010-01-25 @ 08:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0