kissekatt

Igår var en bra dag. "Med andra ord" hos mcank var nog kvällens höjdpunkt.
Lärorikt på sätt och vis också. Jag lärde mig nämligen att saffran är
den dyraste kryddan i hela världen. Det ni.
Dagen idag (hittills) har också varit bra. Jag har spenderat
dagen i olika salar/hallar så att säga. Först CC, Janice spelade basketmatch
och ägde de långa, klumpiga spelarna i motståndarlaget. Efter det såg vi
snabba cash, bra film. Sedan begav vi oss till ishallen och såg Erik spela hockeymatch.
 Ikväll ska jag leka med Zlatan Messi Persson aka
Zlampasch. Sofies kattunge. Han passar perfekt in i deras familj. Det enda jag
oroar mig för är hur det ska gå för Max Persson, hamstern. 
Jag har en känsla av att det hjul han så länge har sprungit i snart kommer
att ha snurrats en sist gång. Jag menar inte att Max kommer att dö, nej nej.
Verkligen inte. Jag säger bara att hjulet är gammalt och borde gå sönder inom kort.

Vad händer om man vänder på sirap? /A,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0