smurf

I ett bra tag har jag varit förbannad på mig själv för att jag tappade
bort mitt busskort, bankomatkort och id-kort i kista inte
allt för länge sedan. Redan senare samma dag hade jag gett upp hoppet om att
någonsin få tillbaka skiten. Jag menar hur många godhjärtade själar finns det
i kista galleria en fredagkväll liksom? Noll var mitt svar fram till för 16 minuter sedan. 
 Jag fick nämligen mail då om att någon blå smurf hade lämnat in bankomatkortet och id-kortet. 
Åh gud vad bra tänkte jag, det finns åtminstone en snäll person. Sedan kom jag på mig själv.
 Varken bankomatkortet eller id-kortet går att använda längre (spärrade och polisanmälda).
 Busskortet var det enda jag ville åt och det hade ingen lämnat in. Så låt mig ställa frågan igen.
Hur många godhjärtade själar finns det i kista galleria en fredagkväll?
- Noll. Uppenbarligen.  

Bajsklet. /A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0