Rawsunda


Jobbat på dagis idag, igen. Fick en hel vecka som jag skulle få jobba,  fast det är inte förrän v.12 men ändå :D Wuhuhuuu! Nu är jag hemma och har ont i foten, och vi har match ikväll, nooooot good. Men det brukar fungera ändå! Idag möter vi Råsunda, ska sätta dit dem tycker jag. Hoppas inte att Amanda har en tung väska med sig till matchen bara, blir så himla euw-igt då. Blir hemmakväll idag efter matchen, rätt skönt faktiskt! För imorgon blir det Kista med älskling, shoppa, äta och bio :D Ska se farsan, verkar ju huuur bra som helst. Men jag har väl för höga förväntningar som vanligt :) / J

  


Kommentarer
Postat av: Samme

Mkt mysigt :) Mobila går snabbare än vårt, men inte så jättesnabbt, men men, lite förbättring! <3

2010-02-12 @ 16:33:27
Postat av: Hon med väskan

Idag kommer den vara tung, måste ha med fotbollsgrejer nämligen. EEUW!

2010-02-12 @ 16:38:50
Postat av: J

Haha, det duger ju älsk :)



MEN EUW MANDS!

2010-02-12 @ 17:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0