Persson

Jag befinner mig hemma hos familjen Persson. Även kallat mitt andra hem. Tackar, niger,
bockar och säger förlåt för att jag kan fly hit. Vet inte riktigt vad som hade hänt med mig annars.
Sofie sitter med en dator, jag med en annan och Janice med en tredje. Ser lagom nördigt ut.
Bettan sorterar fyra påsar strumpor. Zlatan sover (thank god) på ett element. Han lär brinna
upp snart. HIHIHIHI. Jörgen och Therese är på träning. Erik springer runt och är allmänt eh.. sig själv typ.
Folk frågar varför jag är mer här än "hemma". Dum jävla fråga.
I love it.

Try. /A,
 


Kommentarer
Postat av: Therese

Vi älskar det :)

2010-02-21 @ 23:28:50
Postat av: amanda

:)

2010-02-22 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0