Måndag igen

Kom hem från Sundsvall igår. Bilresan hem gick hur fort som helst.
Therese var "övertrött" så jag satt och skrattade åt henne de sista två timmarna. 
Jag älskar när människor flummar. När jag kom hem sen var det lika
obehagligt tyst som det alltid är när jag kommer hem från cuper och resor. 
Fast det hör till. 



Jullan stod i sängen som plötsligt vek ihop sig och TADAAA.
Vad har vi lärt oss av detta? - Borsta aldrig tänderna i sängen för
ifall den viker ihop sig kan man inte hålla kvar tandkrämen i munnen. 

/A,


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHA! klockrent

2010-02-08 @ 21:16:19
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det var aproligt att se henne ligga fastklämd där :D

2010-02-08 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0