FARFAR, KUSINER & PIZZA

Idag var vi på en tripp till Askersund, farfar har fyllt 88. En stark man det där alltså.
Spela piano som ingen annan kan han också! Vi åkte iallfall dit, käkade på nått värdshus,
åt tårta, såg på OS. På vägen hem åkte vi förbi Mediamarkt där Samme köpte Call Of Duty
2 så blir väl det hela kvällen. Har precis ätit vår efterlängtade pizza, på måndag händer det ju.
Jag & Barre ska bli nyttiga :) Denna gång ska jag klara det, faktiskt! Imorgon är det match,
sjuuukt taggad :D Hoppas inte det blir som Kirris dröm bara, där ingenting fungerade. Hon
lyckades inte ens ta sig över sargen. Då är det jäävligt illa alltså. Puss på er & puss på Mands
som ska ha det helt bäst i Åre. Får se om jag lyckas hålla ställningarna här så länge..  / J




Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa, shit.. sitter här och äter b&j! och har precis ätit tacos ;D men imorrn, då jävlar. och jag ska också klara det. (you can do it caroline)

2010-02-28 @ 18:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0