Fame

Jag tror att jag har kollat på Fame fem gånger totalt nu. Fick den i söndags och det har
blivit lite av en daglig rutin att se på skiten eftersom att den har legat i dvdn hela tiden.
Snart kommer jag tröttna och det är jag fullt medveten om. Det brukar bli så. MEN SO WHAT!?
Man kan inte gå runt och tänka på framtiden hela tiden. Helvete heller. 

- Är du säker på att du vågar testa saker Amanda?
- Skulle du våga hoppa fallskärm?
- Skulle du våga ligga i ett badkar fullt med ormar?
- Skulle du våga äta en levande kackerlacka?
(Tystnad)
- Skulle du våga be någon om hjälp?

Snap. /A,


Kommentarer
Postat av: Kärring

Hon kan dig! Sååå, skulle du våga det??

2010-02-16 @ 18:34:15
Postat av: Anonym

Hon kan dig? Haha, vilken av frågorna menar du?

2010-02-16 @ 20:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0