All I've got

Jesus vilken helg. Trodde man skulle få sova igen sig lite, men nono, big nono.
Gick upp tidigare än när jag jobbar men det var ändå inte lika jobbigt. Spela innebandy
en hel helg kan aldrig slå fel. Vi gör en riktigt bra turnering och vi vet nu foshooo att
vi har mycket att träna på. Det var riktigt lärorikt att spela mot bra lag. Och jag vill
bara säga, Linda Lewander, du är en stjärna. Fysatan vad du var duktig i helgen.

Och en sak till, Täby FC, ni är mitt ljus i mörkret.
Mitt glas mjölk till min kanelbulle, min sked till soppan
och mitt älskade, älskade bästa lag.


Igår efter matchen åkte jag hem till Sammie och slappade. Sov en timme sen såg vi Irene Huss,
tatuerad torso. RIKTIGT BRA! Rekomenderas varmt. Ny film varje söndag, typ 6 söndagar
framöver eller något. Det var en perfekt söndag hursomhelst. Löööf yooo babe :)

Jag har ångest. Vad gör jag om 2 veckor? När jag inte arbetar längre. Tjänar inga pengar,
tröttnar på att vara ledig efter någon vecka. Gör ingenting vettigt överhuvudtaget. Vad ska
det bli av mig? Kan jag inte bara få alla kunskaper som en grafisk designer behöver inprintade
i mitt huvud. Och ett bevis på att jag har gått någon jävligt dyr magisterutbildning. Det vore något.
Mamma tycker sjuksköterska, det är inte jag. Men om jag inte hittar något att plugga snart väljer
jag fan vad som helst. Jag kan inte gå runt och ruttna och tro att allting kommer lösa sig.
Trodde faktiskt att det skulle lösa sig, någongång. Som det har gjort för alla andra. / J


Kommentarer
Postat av: Samme

Jag lovar dig älskling, det kommer lösa sig, du är en riktig jabadabado-kämpe, Fooshoo, som du skulle sagt :) <3

2010-08-23 @ 20:58:12
Postat av: Jen

Jag hoppas det :) Du är bäst älskling. <3<3

2010-08-23 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0