Mands, vart har DU tagit vägen?

Ingen Mands här, ingen Mands där!

Hon återuppstår nog snarast. Idag var det en kort dag på jobbet sen åkte jag och mötte
mitt radarpar Fia & Kirri. Gick på jakt efter en badring men fanns bara såna där värstingar
med handtag och grejer, orkaaaa. Keka Sandys, åkte hem till dem och gjorde smoothies.
Kirri var inte okej alltså. Men jag har överseende med det för att hon är så himla sneeel.

För er som inte vet så ska jag vara en badande ko imorgon på Lises skiva. Vi får se hur
det ser ut. Men bilden som jag har i mitt huvud är inte snygg. Men vem har sagt att man
ska vara snygg på en skiva? Är snarare tvärt om.

Pusspågrodlåren / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0