Helg

Uråldrig grill. Trevligt sällskap. Kallt som satan. Fin utsikt. God mat. Förkyld.

Kort sammanfattning från gårdagen. Var varmt till solen försvann, sen blev det svinkallt.
Och jag som redan hade ont i halsen mår inte bättre idag. Men det var stämning iallfall och
trevligt folk så jag är glad! Ikväll blir det bowling  med älskling och mina två käraste vänner
ikväll :) Djurgården förlorade precis i hockeyn och det var ju lite tråkigt, men ja ä int' bitter. Ska
vinna bowlingen har jag bestämt! En liten mysigroadtrip blir det till Sickla också, perfekt lördagskväll!

Grattis till vinsten IFK Täby FK, / J


Kommentarer
Postat av: TT

ja du vann ju som du sa att du skulle göra :D

2010-04-25 @ 00:41:36
Postat av: Jen

yeheyhey :D

2010-04-25 @ 01:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0